Дидактична гра як засіб навчання і виховання молодших школярів (з досвіду роботи вчителя початкових класів)

Автор: Корочанська Тетяна Іванівна

Навчальний заклад: Слобожанська гімназія № 2 Зміївської районної ради

Дидактична гра  як засіб навчання і виховання  молодших школярів (з досвіду роботи вчителя початкових класів)

Завдання досвіду:

  • допомогти дитині відчути радість від пізнання;
  • розвивати пізнавальні здібності, кмітливість, уяву;
  • розвивати вміння спостерігати, порівнювати, узагальнювати, аналізувати, абстрагувати;
  • допомогти особистості виявити себе, самовиразитись, самоствер-дитись;
  • сприяти соціалізації дітей, розвивати навички спілкування та регуляції спільної діяльності;
  • адаптувати молодших школярів до нового режиму психофізичної активності, регуляції і нормування їх інтелектуального, емоційного і фізичного навантаження.

 Актуальність досвіду:

  • дидактична гра – це засіб навчання і виховання;
  • гра допомагає дитині адаптуватися до нового для неї шкільного життя;
  • ігрова діяльність добре поєднується із «серйозним навчанням»;
  • під час ігрової діяльності на уроці створюються ситуації успіху;
  • за допомогою гри удосконалюється мовлення учнів;
  • гра викликає цікавість, позитивні емоції, що створює позитивну атмосферу на уроці;
  • гра має здоров’язбережувальний вплив.
Завантажити: Дидактична гра як засіб навчання і виховання молодших школярів (з досвіду роботи вчителя початкових класів) + Сертифікат (Розмір: 525.5 KB, Завантажень: 76)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика