Плід. Лабораторне дослідження «Будова плода». Різноманітність плодів (6 клас. Біологія)

Автор: Стрижак Світлана Анатоліївна

Навчальний заклад: Кременецька ЗОШ – інтернат І – ІІІ ступенів Тернопільської області

Тема уроку. Плід. Лабораторне дослідження  «Будова плода». Різноманітність плодів

Мета:  ознайомити учнів з поняттям плід, дати йому характеристику; визначити особливості в зовнішній і внутрішній будові плодів;розглянути різноманітність плодів і класифікувати їх за особливостями будови.

Розвивати логічне мислення, інтелектуальні та творчі здібності; уміння порівнювати біологічні процеси у природі; уміння спостерігати та робити відповідні висновки та узагальнення.

Виховувати в учнів інтерес до національної культури,  екологічну культуру, бережливе ставлення до довкілля, до природи рідного краю.

 Методи і методичні прийоми: словесні (розповідь, бесіда, розповідь з елементами бесіди); наочні (демонстрація таблиць та моделей, натуральних об’єктів); практичні (виконання лабораторного дослідження); репродуктивні (бесіда) та пошукові (евристична бесіда, створення та розв’язування проблемних ситуацій).

Тип уроку: комбінований

Обладнання:  зображення плодів різних рослин, натуральні об’єкти, інструктивні картки, дидактичний матеріал, загадки, маски для інсценізації .

Завантажити: Плід. Лабораторне дослідження «Будова плода». Різноманітність плодів (6 клас. Біологія) + Сертифікат (Розмір: 372.7 KB, Завантажень: 31)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика