Узагальнення досвіду роботи з теми: “Проблемне навчання як умова розвитку пізнавальної діяльності учнів на уроках математики.”

Автор: Пилипенко Вікторія Юріївна

Навчальний заклад: Слов’янська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 10 Слов’янської міської ради Донецької області

Узагальнення досвіду роботи з теми: “Проблемне навчання як умова розвитку пізнавальної діяльності учнів на уроках математики.”

Вступ

У 50-х роках ХХ століття з’явився новий вид навчання, який дістав назву проблемного. Ця концепція, на думку її авторів, має компенсувати недоліки традиційного або пояснювально-ілюстративного виду навчання. Один із авторів  В. Окунь, так визначає сутність цієї концепції: «Проблемне викладання ґрунтується не на передаванні готової інформації, а на отриманні учнями певних знань та вмінь шляхом вирішення теоретичних та практичних проблем. Суттєвою характеристикою цього викладання є дослідницька діяльність учня, яка з’являється в певній ситуації і змушує його ставити питання-проблеми, формулювати гіпотези та перевіряти їх під час розумових і практичних дій».

Завантажити: Узагальнення досвіду роботи з теми: "Проблемне навчання як умова розвитку пізнавальної діяльності учнів на уроках математики." + Сертифікат (Розмір: 367.8 KB, Завантажень: 65)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*

Яндекс.Метрика